Текст
Қазіргі заманғы мектеп сарпынды жаңару кезеңінде, ұйымдық формалар мен мазмұнды, сондай-ақ инновациялық оқыту технологияларын үнемі жетілдіріп отырады. Кәсіби шеберліктің өсу міндетті- бұл түсіну, талдау және істеген ісімізді ойлау және осындай мақсаттарға жету үшін әріптестермен сабақты сындарлы талқылау өте пайдалы болуы мүмкін.
Бүгінгі таңда айқын мысал бола алатын кәсіби дамуы кең таралған жапондық бастауыш мектепте тамыры бар «Lesson study» не «Зерттеу-сабақ».
Коучинг кезінде мұғалімдер бұл мәселені шешудің проблемаларын білді.
Соңында педагогтар бір қорытындыға келді-бұл кәсіби дамудың ең тиімді жолы; бұл мұғалімдерге жаңа оқу проблемаларын шешуге көмектеседі.
Ақпартты дайындаған оқу ісінің меңгерушісі Омарова Г.Б